31 grudnia 2013

Hejcia !!!
No to zacznę od wczoraj.. Nie dodałam postu ponieważ miałam ciężki dzień ;( Byłam w Pruszczu.. Wybrać okulary , jak wróciłam do domu to szłam do mojego brata.. potem przyszła do mnie Karolina <3 Hahhah.. Oglądałyśmy horror z Anetą  i Sebastianęm.. Był MEGA straszny O.o A potem ja i Karolina jechałyśmy pomóc salę stroić na sylwka ;pp Tylko szkoda że nas tam nie ma :( :( :( :(  Niestety pilnuję tego roku dzieci xDD Ale i tak jest bardzo fajnie  <3 <3 <3 Mega petardy..  hahahhahahh.. szybciej nie które wystrzelili bo dla dzieci.. xD Ale to był taki niewypał że brak słów xDD :DD Mam zdjęcia z wczorajszego wyjazdu , wieczoru z Karoliną :P xDD 
Do sylwka już przygotowani ? Bo my tak :D 






 Hahahhahah... Dwa czubki !!.. :** Hahhahah...

 Jedna jedyna ;P
 Mmmm.. Pychotka <3


 Ja i Karolina :*

Szczęśliwego Nowego Roku Kochani !!!
Kocham !!! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz