28 grudnia 2013

Ogólnie będę opowiadała o moim spędzonym dniu ;P Pewnie nie raz będę dodawała jakieś zdjęcia ciuchów które mi się podobają.. xD Chodzę na straż.. 
Jak już piszę to opiszę mój dzisiejszy dzień ;* Nie był on za ciekawy , ponieważ poszłam spać o 07:00.. niestety.. Rano o 10:00 wstałam.. Poszłam się wykąpać xd Byłam chwilkę na internecie .. Po pewnym czasie poszłam się przejść jak przyszłam to zaczęłam się szykować.. Szykować się zaczęłam  na Wigilię w straży. Ale jak się okazało to wogóle nigdzie nie poszłam :(  Mój kochany brat sobie wymyślił że mam mu przypilnować dzieci , ponieważ jedzie na urodziny ze swoją żoną.. xD Heh.. ale nie było tak źle.. Te dzieci są słodkie więc było bardzo fajnie :D No a teraz leże w łóżki xDD :D 
O to dzieci :

Słodkie prawda !? :* 
Kocham <3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz