29 grudnia 2013

Siemanko !
Dzisiaj ostatnia niedziela w tym roku ;(  Heh.. Do kościoła trzeba było iść.. 
Mniejsza z tym, dzisiaj do mojego brata żony przyjechała kuzynka, Karolina..
Lubię ją.. W końu moja imienniczka ! :* Jak już wspomniałam byłam w kościele i u Anety..Jak doszłam do domu to zjadłam obiad i poszłam do mojego brata :D Mieszka w innym domu , ale nie mam do niego daleko , ponieważ jego dom jest na tym samym podwórku.. :P  Jak przyszłam to sie przywitałyśmy był tam jeszcze mały Igor , Mateusz i mała Daria i Klaudia.. Więc zagraliśmy w grę o nazwie Spuzzle ..xD Śmieszna ta gra ;p Dzisiaj prawdopodobnie idę na noc do Jessicy <3 ;* Mega się cieszę :D Tylko jeszcze zależy czy jej mama sie zgodzi :P  Mam parę zdjęć jak byłam u mojego brata :* Hahhahahahha.. :D

 Mateusz .. Uparty,  jak trafiła mu się małapa to mi zabierał..
 Prawie wszyscy.. Tylko mnie nie ma.. xdd

 Hahahha.. nawet ja się załapałam.. :p
 Igor i Daria ,brat i siostra.

 Wszyscy prócz Igora.. xD
 Jaa.. Hahahha xD
 Księrzniczka.. Heh..
A jak wam minął dzień ? 
Pozdrawiam :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz