7 stycznia 2014

Hejcia :*
Wczoraj miałam dodać zdjęcia ale byłam tak zmćzona że nie robiłam :P Ale uzbierałam 32 zł na cztery osoby i do tego słodycze :D Tak mnie dzisiaj gardło bolało że masakra.. :( Ale dzisiaj od jakiegoś czasu zaczęla się szkoła.. Bardzo fajnie po jakimś czasie zobaczyć soje koleżanki i swoich kolegów :D <3 Tylko szkoda że jutro mam dwie matematyki i fizykę xDD Hahah.. Boje się :P 
Na matematyce to nawet ok.. ale fizyka ! masakra ! Byłam w szkole do 14:30 xD  A jak wam minął dzień w szkolę !?  
 POZDRAWIAM <3 

1 komentarz: