24 stycznia 2014

Hejka :))
Przepraszam że tak długo nie dodawałam postów !! Hehe.. ale nie było mnie w domku.. bo byłam u mojej siostrzyczki Małgorzaty .. :) W Skarszewach. Było bardzo fajnie i ciekawie :) Jak mi się nudziło to pisałam i rwałam kartki .. :P xD Heh.. Niestety Monika dwa razy zemdlała .. raz jak zemndlała to była jej mama,  ale za drugim razem byłam tylko ja , Aneta i jej chłopak Damian.. Bo jej mamusia była z jej siostrą u dentysty xD I w ten sam dzień była wezwana karetka , ponieważ Monice nie chciało się poprawić .. :(( A drugi dzień stało się  tak że nie było prądu bo jakaś awaria.. a w następny nie było wody , ponieważ był za duży mróz i coś się stało .. :D xd Hehe.. Spotkałam się z Dżesiką , Kubą , Kamilą i Kacprem :)) :** Heheh.. Było mega !!! A już jutro ,albo w niedziele przyjeżdża Karolina <3 I niestety w jak byłam w Skarszewach Kaszewski (taki tam zgred) dostał mój numer od Ogórka (Kacpra) I co chwile do mnie dzwonił xDD
Mam  zdjęcia , wiec je wstawię :) A i jeszcze Magda zrobiła pana krzesłola.. :P Hahaha.. xD Masakra. A jeszcze przed Feriamii moja przyjaciółka zrobiła mi kolczyka <3 
Takie tam : 
 Piękne :




 Hahah.. Magda i Mikołaj na trampolinie :))

 Heheh.. Urodziny mojej siostry :)) A tu taki chłopiec przebrany ..
 Jaa ,Monika i Aneta  :D
 Magda xDD  Hahah.. naklejki z bravo.. przez całe miasto tak szła ..
 A to właśnie pan krzesłolud .. xDD Hahahha..
 Monika i jej chłopak Damian :)) <3 Zakochańce ..
 Jaa .. xDD
 Ja i Aneta jak szłyśmy spać :D

A jak wam mijają Ferie ?
Pozdrawiam <3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz