11 stycznia 2014

Hejka !!! 
Wczoraj był piątek !!! <3 <3 hihi.. w końcu weekend !!! W szkole była taka beka dzisiaj że masakra !! Była Klaudia u mnie :D Potem miałam sprawdzian z matematyki.. xDD Na świetlicy jadłam z koleżankami kakao :** Masakra mam filmik :D hehehehh.. Potem na religii moja cała klasa dostała uwagę.. Nikt nie wie za co :P Kakao przyniosła oczewiście Paulina.F ...hahahah.. Za tydzień już są FERIE ZIMOWE :D <3 hip hip hura !! mam filmik jak jadlyśmy kakao :P I zdjęcia jakie mamy "czyste" ręcę .. hahahahah.. Dzisiaj miałam taki mega dzień że masakra :D <3 Aneta jechałam na kącert KWIATA !! <3 Na ferie przyjeżdża do mnie Karolina.B.. :D <3 I ja na Ferie jadę do Skarszew <3 :P Hehehhehe.. <3 
Sikam ze zdjęć : 
Ja i Paulina :* 
Pauliny ręka :P
Moja ręka :P 
Paulina.F


Heheh.. Pozdrowionka <3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz