20 stycznia 2014


Siemanko !!!
Jak już wcześniej wspomniałam to nie dodaje tyle postów.. :( Ale ten dodaje ponieważ , poprosiła mnie pewna osoba <3 Dla Ciebie Jessica mam niespodziankę jak wrócę <3 heheh.. No to tak .. Jestem u mojej siostrzyczki , czyli w Skarszewach xDD :P Wiedzieliście że tam pojadę xD ;) jest tutaj dużo moich przyjaciół <3 Bardzo fajnie się z nimi  dogaduje :** mam nadzieje że się nie pokłócę :P hahhahahah.. Jestem do czwartku albo do piątku ;) Jak już wrócę będzie na mnie czekała Jessica i Karolina  ♥♥♥ Kocham !!! Mam mojego wymarzonego kolczyka <3 nie dodam zdjęcia ponieważ, jestem u siostry :) Ale jak wrócę to wstawię :) nie wiem czy wam się spodoba xD Dzisiaj wstawię tylko ciekawostkę ... XD
A jak wam mijają ferie ?
Pozdrawiam <3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz