28 lutego 2014

Siemanko ! 

Dzisiaj jest bardzo ciepełko ! :) Dzień w miarę fajny , ponieważ jutro sobota i wolne ! <3 Pewnie pójdę z przyjaciółkami Jessicą i Pauliną na rolki ! Będzie tam jeszcze Ola ze swoim chłopakiem :) Byłam na dworze , było fajnie , ponieważ byłam tam z moimi kochanymi dzieciaczkami :) między innymi z Kamilem , Kubą i Amelią :) Dzisiaj lekcje skończyłam o godzinie 14:30 . Po lekcjach poszłam do domu , odrobiłam lekcję i grałam na keyboardzie :) Do końca dnia jeszcze trochę a ja nie wiem co robić , dlatego słucham muzyki :) Dziękuję za wszystkie komentarze ! Jak wam się podoba nowy nagłówek ? A wam jak minął dzień ?



Pozdrawiam ! 
Karolcia *,*

27 lutego 2014

Tłusty czwartek !

Hej , hej , hej . :) 
Dzisiaj tłusty czwartek ! Tak się składa ,że miałam tylko cztery lekcje :) A plan dzisiejszych lekcji powinien wyglądać tak : 

  1. -----
  2. -----
  3. Technika
  4. Angielski
  5. W-f
  6. W-f
  7. Biologia
  8. Informatyka .

A wyglądał tak :


  1. ----
  2. ----
  3. Technika 
  4. Angielski 
  5. Biologia 
  6. Biologia 

Bardzo z tego powodu się cieszę , ponieważ od dwóch lat wróciłam szybciej do domu :) Teraz o pączkach !

Do tej pory zjadłam pięć pączków , dziesięć chruścików i trzy donaty :) Hahah.. Jak na mnie to bardzo , bardzo dużooo ! :D Ale w końcu chcę przytyć :) Smacznego czwartku ! :) A Wy ile zjedliście ? Jak wam minął dzień ? 
Moja mama sama robiła *.* Jeszcze są pączki , ale na innej tacy ^,^ 

POZDRAWIAM ! 
<3 

26 lutego 2014

Hej, hej, hej..

W szkole było okey , same nudy ogólnie :) Ale po szkole byłam na rolkach z pryjaciółką Jessicą i z kolegami :) Miała do nas jeszcze dołączyć Paulina.O, także moja przyjaciółka , ale niestety nie mogła :-( Byłoo mega ! Przejechaliśmy 10 km . Mój kolega (Waldemar) co chwilkę się przewracał xD przejeżdżaliśmy przez las , mam zdjęcia :D Jutro tłusty czwartek , więc się bardzo cieszę :) Ponieważ prubuję przytyć , ale się nie udaje :( A ja chce przytyć aż 8 kilo . W szkole (jutro) mam tylko cztery lekcje, ponieważ nie mam dwóch w-f i informatyki ♥  Megaa !  A na dodatek mam na póniej ! Teraz chciałabym podziękować za wszystkie komentarze i obserwacje , jesteście kochani ! ♥ A wam jak minął dzień ? 
Takie moje zdjęcia :P

Tu czekałyśmy na chłopaków :)


A to wywrotka ! 

POZDRAWIAM KOCHANI :) 

25 lutego 2014

Siemanko ! 

Dzisiaj było bardzo fajne , ponieważ nie pisała sprawdzianu z Polskiego ! Dlatego że spóźniłam się na autobus :) Heheh.. U mnie jest przepiękna pogoda ! :) Słoneczko świeci , a wszystkie dzieci są wesołe :) Ale nie dąże do tego . Zmierzam so tego, że dzisiaj moja koleżanka miała przepyszne groszki ! :) Heheh.. Ja i moja przyjaciółka (Jessica) schowałyśmy sobię do etui od okularów xD Hahaah.. Masakra jadłyśmy a nauczyciele nic nie wiedzieli :) Bardzo było nam słodko xD Wczoraj ściągnęłam sobie gre , pod tytułem : "Flappy Copter"  , jest fajna . Ta gra straszne uzależnia , często mam ochotę rzucać telefonem , ale się powstrzymuję :) . Jutro mam fizykę xD  Dziękuję za uwagę ! :) 
A wam jak minął dzień ? 
Było pysznę !


POZDRAWIAM !



24 lutego 2014

Hejka ! 

Bardzo piękny dzień ! ^,^ Na moje szczęście Pani odwołała sprawdzian  :D Na w-f grałyśmy w siatkę :)) 
Miałam iść na projekty , ale pilnuje dzieci  :( A by było tak śmiesznie , masakra ! :) Na świetlicy było bardzo , bardzo fajnie ! Hahahah.. z dziewczynami się wygłupiałyśmy :) A ja się wkurzałam , ponieważ grałam w grę i mi się nie udawało xD Miałam mieć dzisiaj kartkówkę z matematyki, ale Pani nie było :) Jutro będzie nawet fajnie , ponieważ luźne lekcje ! :) Na prawdę idzie wiosna , jest strasznie ciepło :) Dzisiaj zjadłam pierwszego loda (bez zkojarzeń) w tym roku ! :) A wam jak minął dzień ? :)
Ja i dziewczyny !
Hahahah..xD z lodem xD 

POZDRAWIAM ! *.* 

23 lutego 2014

Wiosna ! ♥

Hejcia !

Jak już widzicie na samym tytule , idzie wiosna !  ♥ bardzo z tego powodu się cieszę :) ! Dzisiaj jest baaardzo ładna pogoda :) Byłam na spacerku . Widziałam dużo przebiśniegów ! aktualnie siedzę u mojego brata i pilnuję dzieci :) (Mateusza i Klaudii) ♥ Ja siedzę i was czytam , Klaudia gra w X-BOX 360 a Mateusz gra na telefonie w POU :) hahah .. po wczorajszym dniu mam straszne zakwasy :) , ale opłacało mi się ! ♥ dziękuje za komentarze ! :* Była u mnie moja ciocia i babcia :) heh.. jutro ,niestety mam sprawdzian z FIZYKI :(( xD ,więc muszę się pouczyć ! xD Mam nadzieję że będzie łatwy ! :) A jak wam minął dzień ? 
Taka Ja !  :)
 
                                                                  Przebiśniegi ! *.*




POZDRAWIAM ! 
♥ ♥ ♥

22 lutego 2014

Mega Dzień !

Hejka ! 

Byłam dzisiaj od rana u mojej siostry, ponieważ jej córka miała urodziny :) ! Potem poszłam na rolki z mpją przyjaciółką Pauliną.O ! :** hhaahah.. Przejechałyśmy 8 km.. <3 Masakra , normalnie ją Kocham !  Było tak fajnie ! Po rolkach wyszłyśmy na spotkanie walne , ze straży :) było zimnoo ! :) Klaudia ( przyjaciółka) ma dzisiaj 18 urodziny i Filip (brat Pauliny) ma jutro 9 .. , więc śpiewaliśmy im stolat a potem byli podrzucani !:)Moja przyjaciółka zostałą przewodniczącą :)! Jadłyśmy ciasto , kanapki i kiełbase xD Hahaha.. W kronice było zdjęcie z obozu , jak ja i Jessica byłyśmy w pianie xD Masakra! Wczoraj wieczorem byłam na zakupach i kupiłam sobie buty :) Fajne ?! :p Jestem wykończona ! A wam jak minął dzień ? 
 Rolki !
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
Rolki ! <3 
Straż :)

Buty *.*
Sto lat Kochana Klaudio ! <3 

POZDRAWIAM ! 
♥ ♥ ♥ 

21 lutego 2014

Hejka ! 

Dzisiaj byłam w szkole xD jak w każy piątek .. :) Byłam z Pauliną.B i Aleksandrą.J <3 Miałąm sprawdzian z Polskiego ;/ Ale było fajnie :) Idę jutro na rolki <3 i na spotkanie ze straży :) Będzie bardzo fajnie ! Na rolkach będę z Pauliną.O :) Jak ja idę na rolki , to już na prawdę czuć wiosne ! Przbiśniegi są ! :D Jak ja się cieszę ! Bardzo dziękuję za komentarze :) 

A wam jak minął dzień ? 
POZDRAWIAM ! 

20 lutego 2014

Hejka !

Dzisiaj także będzie króciutko , ponieważ nic ciekawego się nie działo :P xD Heh.. Poznałam bardzo fajnego chłopaka :) O imieniu ADAM ! :* Też kocha taniec ! <3 W szkole było nawet .. :( W sobotę mam spotkanie na straży :) Zwane "spotkanie walne" . Polega na tym że będzie podsumowanie całego roku .. :) Dziękuję za komentarze na dole :) U Jessicy było bardzo fajnie ! ;* 
Serdecznie dziękuję za uwagę ! ;* 
A to moja koleżanka Paulina.K

A wam jak minął dzień ?
POZDRAWIAM ! 
<3 

19 lutego 2014

Hejka! 

Dzisiaj było nawet fajnie :) Lecz będzie krótko .. Byłam dzisiaj w szkole xD Heh.. Nie było Jessy :( Ale była Paulina.O ! <3 Zrobiłam dla Pauliny i Jessici prezentacje , o przeszłości ;3 Dzisiaj idę do Jessicy na noc ! <3 W szkole było naet fajnie :) Dam zdjęcia z przed misiąca :) Pozdrawiam ! <3 A jak wam minął dzień ? 


POZDRAWIAM !!!

18 lutego 2014

L.B.A

Hejcia ! 

Na początek chciałam serdecznie podziękować za nominację : http://wikuuuus.blogspot.com/ :* 
Dziękuję bardzo ! Jest mi bardzo miło :) 

Polega to na tym , że osoba nominowana odpowiada na 11 pytań którw ma zadanę i także nominuję kolejne 11 blogów.. Jak ktoż kogoś nominuję , misi mu to napisać . 

Moje odpowiedzi :
1. Twoja pasja?
Moją pasją jest taniec . 
2. Opisz swój styl.
Bluza i spodnie , albo jakaś bluzka , katana i spodnie , bądź koszula , i sopdnie .
3. Wymarzony zawód?
Tańcerka ! 
4. Cieszysz się,że założyłaś bloga? 
Taak ! Ponieważ to mój drugi blog :) Wcześniej miałam troszeczkę mniejszego . 
5. Twój ulubiony serial/ film?
"Szkoła uczuć" , " I że cię nie opuszczę" 
6. Jaką lubisz fryzurę?
Włosy rozpuszczonę, koka bądź  włosy kręcone .
7. Ulubiony przedmiot materialny? Dlaczego właśnie ten?
Telefon i laptop , ponieważ są bardzo potrzebne ,aby prowadzić bloga !
8. Ulubiony przedmiot szkolny? Dlaczego właśnie ten? 
W-f , ponieważ lubię ćwiczyć , a moją pasją jest taniec , więc to strasznie pomaga !
9.  O które godzinie wstajesz do szkoły?
O godzinie 06:00 . Lekcje są na godz: 07:30, a autobus na 07:03 .
Ulubiony napój? 
Nie mam ulubionego :P 
11. Czy kiedyś przefarbowałaś sobię włosy/masz przefarbowane/przefarbujesz sobie?
Taak ! We wakacje robię błękitną grzywkę *,* A teraz mam czarne :) 

Blogerki wytypowanę przeze mnie :
  1. http://xnataliaxx.blogspot.com/
  2. http://thisisredfox.blogspot.com/
  3. http://paamietnik-kingi.blogspot.com/
  4. http://zatrzymujac-czas.blogspot.com/
  5. http://i-am-myself-yeah.blogspot.com/
  6. http://wikuuuus.blogspot.com/
  7. http://paaulina-paaulina.blogspot.com/
  8. http://vogue-agata.blogspot.com/
  9. http://natatimblog.blogspot.com/
  10. http://paulik16-modo.blogspot.com/
  11. http://tola-tola.blogspot.com/
A oto pytania dla nominantek : 
  1. Co lubicię robić w wolnym czsię ? 
  2.  Najbardziej szalona rzeczy zrobiona w życiu?
  3.  Co zainspirowało Cię do założenia bloga?
  4.  Jaki masz kolor oczu?
  5.  Najczęściej odwiedzane przez ciebie blogi? 
  6. Co chcesz osiągnąć w życiu ?
  7. Czym się interesujesz ? 
  8. Co w sobie cenisz ? 
  9. Jaką pore roku lubisz najbardziej ? Dlaczego ?
  10. Morze/Jezioro ? Dlaczego ? 
  11. Co myślisz o przyjaźni ? 
Czekam na odpowiedzi ! 
Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia :) 

17 lutego 2014


Hejcia ! 

Dziękuję za wszystkie komentarze !! <3 Kocham Was ! :) <3 <3 <3 
Dzisiaj było bardzo, bardzo fajnie :) :3 , ponieważ spędziłam całe popołudnie z przyjaciółkami <3 ! Było cudownie ! <3 Spotkałyśmy się , ponieważ w drugiej klasie gimnazjum są tak zwane "projekty" .. ;) My czyli Ja , Paulina.O , Paulina .F i Jessica :) Spotkałyśmy się u Pauliny.O ! <3 Było bardzo fajnie ! :) Ja z Jessicą byłam dla mamy Pauliny.O po mąkę :) Ponieważ chciała zrobić nam gofry ! <3 Ja i Jessica nawet pierniczki stroiłyśmy <3  Heheh.. Na początek nie wiedziałyśmy co mamy zrobić , wiec się wygłupiałyśmy .. :D <3 Heheh.. Było mega ! Paulina ma bardzo fajne kapcię ! ,3 Mam zdjęcia ,więc wam pokaże ! :)) Aż wkońcu wybrałyśmy temat :  Sport i zdrowe odżywianie :) xD Myślałyśmy co by teraz zrobić i wpadło nam do głowy żeby wymyśleć jakieś pytania ,chdzić po naszej miejscowości i zadawać po 3/4 pytania jakejś pżypadkowej osobie :D<3 Heheh.. Masakra ! <3 Ale było mega ! <3
Ja , Paulina.O i Jessica <3 
Ja i Paulina.O 

Ja xD

Piękne kapcie <3 


Pierniczki ! 

Ahahhahaha.. :P xD 

A jak wam minął dzionek ?! <3
POZDRAWIAM :*** 

16 lutego 2014

Siemanko !

Dzisiaj Niedziela xDD heh.. na początrk powiem że zgóbiłam telefon xd , ale potem go znalazłam :D ♥♥♥
Niestety jutro do szkoły xD Jak już wcześniej wspomniałam Krzysiu (siostry syn) był wczora , ale dzisiaj też jest :) Mam zdjęcia z nim od wczoraj i zampomniałam dodać xD Mam do was taką broźbę , zrobię taki Tag z pytaniami i odpowiedziami :) Więc jak macię jakieś pytania to proszę pytać w komentarzach :) Pogoda jest niesamowicię brzydka :( Miałam się spotkać z Jessicą i nie wypaliło xD 
A Wam jak minął dzień ?

Dziękuję za komentarze :) 
Pozdrawiam!
<3

15 lutego 2014

Hejcia ! 

Jak już wcześniej obiecywałam to powiem co się działo w walentynki :DD No to tak : Aneta do mnie przyszła :) , gadałyśmu o Łukaszu xDD Hahah.. (Kolega) :) Potem cały czas ja nagrywałam .. i wogóle się cały czas wygupiałyśmy ! <3 hahah..Jadłyśmy smakołyki , słuchałyśmy muzyki .. :D 
A dzisiaj ja u niej byłam :) I jeszcze raz farbowałam sobie włosy :) Oglądałyśmy jakąś fajną komedie :) Było mega ! Pomagałam jej mamie (mojej siostrze) robić polewe na ciasto :DD <3 <3 <3 Mam zdjęcia ! <3 Aneta także warbowała włosy :DD Dostałam na walentynki serduszko (lizaka) wymażoną bransoletkę i kartkę <3 <3 <3 <3 <3 KOCHAM <3 <3 <3 <3 
Moja kochana mamusia bardzo się cieszy że wygrał KAMIL STOCH ! xDDD Hahahah.. Jutro idę do Jessy ! <3 <3 <3 A w tym momencię słuham muzyki :) Dzisiaj byłam także u małego Krzysia <3
Z Anetą w Walentynki <3 

Dzisiaj , ja jeszcze mam farbę na głowie :) A Aneta mokre włosy xD 

Gotowe ! 

Z miśkiem ;** 

Takie tam ^,^ 


Już w domku <3 

\
A to właśnie dostałam ! <3 


A wam jak minął dzień ? 
POZDRAWIAM ! 
Szalony Kwiatuszek ^,^
 

TAG : Moje stylizacje .

Hejka  :) 

Dziasiaj piszę doścć szybko ,ponieważ idę do Anety :) Będzie troszkę inny post , jak już widać po tytule :) Pokaże wam moje proste stylizacje :) 
:)
  1. Czarna koszula , katana (moro) i spodnie  ( rurki )
  2. bluzka na ramiączkach z dodatkiem cekinów , katana (zwykła) i spodnie (rurki  niebieskie) 
  3. Koszulka zwykła , poczo (różowe) i spodnie także rurki :) 
  4. Bluza dresowa , rozdarte spodnie (rurki)
Jaka się wam najbardziej podoba :) ?
Obiecuję że jutro dodam zdjęcia i posta z wczorajszej nocki :) 
Pozdrawiam i życzę miłego dnia <3 

14 lutego 2014

Siemnako !

Chciałabym wam złożycz życzenia walentynkowe ♥ ♥ ♥ Więc wszystkiego co najlepsze , spełnienia marzeń , szczęścia , radości i myle spędzonego wieczorku ! ♥ ♥ ♥ 
Dzisiaj nie było mnie w szkole :) 
Nie wiem jak wy, ale ja nie lubię mieć cały czas tak samo w pokoju .. :D Wiec zrobiłam przemeblowanie :)) Kiedyś pokarzę :D xD  Bardzo , bardzo się cieszę za komentarze ! ♥ ♥ ♥
Dziękuję serdecznie ! 
Ja osobiście obchodzę walentynki z przyjaciółką <3 
Pozdrawiam i życzę miłego dnia ! :D 
A jak wam minął dzień ?
Pozdrawiam ! <3



13 lutego 2014

No to niestety wróciłam .. xD , aby pochwalić się włosami :) Szkoda że nie widać za mocno :( , ale chociaż jest mała różnica :D Bardzo mnie ucieszyły komentarze na dole ! <3 <3 Kocham Was <3 Przybędę jutro :D 
Miłego wieczorku :)
Dobranoc ;** 

Hejka !

Dzisiaj było bardzo fajnie :) Miałam do szkoły na 09:05 :) , a autobus o godzinie : 08:33 :D . Ponieważ tak szybko autobus przyjżdża , to z przyjaciółką poszłam do sklepu w miarę dużego :) Poooo... ? Po picię xD :D Hahha.. Potem miałam technikę i była kartkówka :)) Napisałam wszystko.. :) Ale takgże miałam sprawdzian z Biologii ;/ , więc trzymajcie kciółki :D I miałam mieć informatykę , ale  nie było pani . ^,^  Więc z przyjacióką poszłam nasze " miasto". Kupiłam sobie szmponetkę czarną :D Będę sobie dzisiaj farbowała włosy *.* Chociaż że w szkole sórowo zabronione xDD Hahah.. Jutro walentynki *.*   <3 <3 <3 Z tej okazji życzę wam , szczęścia , dużo uśmiechu , radości , mile spędzonego dnia i dużo anonimowych dostawców serduszek <3 <3 <3  Jeszcze jutro się odezwę :D Miłego dzionka <3 
Taka tam ja w autobusie :)
Z okazji walentynek <3

Pyszności !!! <3 

W Farcie :) xD 



Szamponetka <3 

A jak wam minął dzień ? :)
POZDRAWIAM <3