19 lutego 2014

Hejka! 

Dzisiaj było nawet fajnie :) Lecz będzie krótko .. Byłam dzisiaj w szkole xD Heh.. Nie było Jessy :( Ale była Paulina.O ! <3 Zrobiłam dla Pauliny i Jessici prezentacje , o przeszłości ;3 Dzisiaj idę do Jessicy na noc ! <3 W szkole było naet fajnie :) Dam zdjęcia z przed misiąca :) Pozdrawiam ! <3 A jak wam minął dzień ? 


POZDRAWIAM !!!

8 komentarzy:

  1. świetny blog, ;3
    zapraszam. ;3
    discidone-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne dziewczyny :) miłego nocowania ! :)

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie wy śliczne :)
    niktniezabierzemarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczne :)

    PS.zostałaś przeze mnie mianowana do LBA
    Szczegóły u mnie na blogu :)
    http://kikax33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłej nocki u Jessicy. :))
    Pozdrawiam.
    http://hefud666.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. jesteście bardzo ładne! mam nadzieję, że będziesz fajnie bawiła się u Jessicy ;D obserwuję i liczę na rewanż ;)

    dominisialove.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  7. ładniutkie zdjęcia ;)

    ps.Klikniesz u mnie w linki choies ? Bardzo proszę;*
    http://marttfashion.blogspot.com/2014/02/choiescom.html

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne fotki:) pozdrawiam i dodaję do obserw. blogów:))

    OdpowiedzUsuń