20 lutego 2014

Hejka !

Dzisiaj także będzie króciutko , ponieważ nic ciekawego się nie działo :P xD Heh.. Poznałam bardzo fajnego chłopaka :) O imieniu ADAM ! :* Też kocha taniec ! <3 W szkole było nawet .. :( W sobotę mam spotkanie na straży :) Zwane "spotkanie walne" . Polega na tym że będzie podsumowanie całego roku .. :) Dziękuję za komentarze na dole :) U Jessicy było bardzo fajnie ! ;* 
Serdecznie dziękuję za uwagę ! ;* 
A to moja koleżanka Paulina.K

A wam jak minął dzień ?
POZDRAWIAM ! 
<3 

7 komentarzy:

  1. Bardzo fajny post! :) Mi dzień minął nawet miło ;))
    http://kikax33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi dzień miął nawet dobrze :D
    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie minął, miłego piątku!
    zapraszam na filmik!
    Powinien Ci się spodobać, robiłam go dla czytelników więc dla najlepszych osób na świecie i jesteś jedną z nich <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny blog :) jak masz ochote na spolna obserwacje daj znac ,bede wdzieczna rownize za klik w sheinside :*pozdrawiam odwdziecze sie jak bedziesz potrzebowala klikow :)
    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne tło :)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń