22 lutego 2014

Mega Dzień !

Hejka ! 

Byłam dzisiaj od rana u mojej siostry, ponieważ jej córka miała urodziny :) ! Potem poszłam na rolki z mpją przyjaciółką Pauliną.O ! :** hhaahah.. Przejechałyśmy 8 km.. <3 Masakra , normalnie ją Kocham !  Było tak fajnie ! Po rolkach wyszłyśmy na spotkanie walne , ze straży :) było zimnoo ! :) Klaudia ( przyjaciółka) ma dzisiaj 18 urodziny i Filip (brat Pauliny) ma jutro 9 .. , więc śpiewaliśmy im stolat a potem byli podrzucani !:)Moja przyjaciółka zostałą przewodniczącą :)! Jadłyśmy ciasto , kanapki i kiełbase xD Hahaha.. W kronice było zdjęcie z obozu , jak ja i Jessica byłyśmy w pianie xD Masakra! Wczoraj wieczorem byłam na zakupach i kupiłam sobie buty :) Fajne ?! :p Jestem wykończona ! A wam jak minął dzień ? 
 Rolki !
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
Rolki ! <3 
Straż :)

Buty *.*
Sto lat Kochana Klaudio ! <3 
video

POZDRAWIAM ! 
♥ ♥ ♥ 

15 komentarzy:

  1. Super buty sobie kupiłaś :3

    aliczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama bym teraz pojeździła na rolkach może jutro znajdę trochę wolnego czasu śliczne buty i fajny filmik.
    paamietnik-kingi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post!!!!
    Może wzajemna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  4. pytałaś o obserwację, ja już obserwuję, teraz ty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny wpis :)
    http://werusiaxa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetne sobie buty kupiłaś i dziękuję za miły komentarz u mnie :)

    http://wobiektywieaparatuxxx.blogspot.com
    OBS=OBS

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne te buty ! :3
    Zapraszam do mnie.

    http://joannasztramkowska.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne buty!!

    faschiontiime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia! Buty są cudne! :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne buty!!!!!!!!!!!! rzeczywiście, miałaś bardzo fajny dzień ;) pozdrawiam!

    kawaii--sugoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne buty , fajny filmik heheh :0 Obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  12. pozytywnie spędzony czas;)

    zapraszam do mnie i do obserwacji jeśli ci się spodoba;)
    www.redlips-evelinafashion.blogspot.com
    pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja muszę koniecznie wyjść niedługo na rolki :3 Ładne buty ^^

    moje-kolorowe-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń