10 lutego 2014

Siemcia :)

Jak pewnie zauważyliście długo nie dawałałam postów xD :( Niestety jest szkoła i dużo nauki xDD Tak wiem " Jaaa i nauka " xD Hehe.. postaram się , aby posty częściej trafiały :) Dużo by opowiadać xD Heh.. zakończyłam niektóre znajomości :) I zaczęła tagże nowe :D Niestety raz jak bylam na przystanku odkręcilą mi się śrubka od kolczyka xDD Haha.. i już go nie mam ... :P Aktualnie leże w łóżku chora ;/ ;( Ale jest git :P Dzisiaj byłam w szkole ,ponieważ miałam waże sprawdziany.. tak jak z fizyki , polskiego , niemieckiego i w-f xDD Byłam u Jessici , a ona u mnie :DD W sobotę z Jessą pilnowałyśmy dzieci :D Klaudię , Amelię i Mateusza :) <333 A jeszcze wcześniej ja Jessa i Karolina pilnowałyśmy Mateusza, Klaudii , Antosia i Kubę :)  Jeszcze jest troszeczkę śniegu , ale już niedługo nie będzie.. za dużo słońca :P xD :DD Zachęcam do zagłosowania , na małego śmieszka <33 :D Miłych lekcji bądź ferii :)) Pozdrowionka <3 
Oczewiście wszystkie fotki bez okularów xD
  1. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=582393651852752&set=a.582384981853619.1073741919.228452930580161&type=1&theater 
Taka tam ja chora :P

Jessic , dzieci i Karolina :)


 Nudaaa xDD


JESZCZE RAZ POZDRAWIAM <3 

2 komentarze:

  1. Fajny blog :) Fajnie by było gdybyś popracowała nad wyglądem bloga :>

    http://joannasztramkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się jeszcze dzisiaj to zmienić :)

      Usuń