14 lutego 2014

Siemnako !

Chciałabym wam złożycz życzenia walentynkowe ♥ ♥ ♥ Więc wszystkiego co najlepsze , spełnienia marzeń , szczęścia , radości i myle spędzonego wieczorku ! ♥ ♥ ♥ 
Dzisiaj nie było mnie w szkole :) 
Nie wiem jak wy, ale ja nie lubię mieć cały czas tak samo w pokoju .. :D Wiec zrobiłam przemeblowanie :)) Kiedyś pokarzę :D xD  Bardzo , bardzo się cieszę za komentarze ! ♥ ♥ ♥
Dziękuję serdecznie ! 
Ja osobiście obchodzę walentynki z przyjaciółką <3 
Pozdrawiam i życzę miłego dnia ! :D 
A jak wam minął dzień ?
Pozdrawiam ! <3



13 komentarzy:

  1. Ja osobiście nie obchodzę walentynek. ;) Ale Tobie życzę dużo miłości. :D
    Też tak mam, że musze coś przemeblować. Albo jak się nudze to sprzątam w pokoju, i chyba tak zrobię, haha. :D
    zatrzymujac-czas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 I powodzenia , troszeczkę pracy będzie :)

      Usuń
  2. śliczny misiek :) wesołych walentynek;)
    pozdrawiam
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też spędzałam Walentynki sama. Może za rok będzie lepiej :)
    http://stay-positiveee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuje za życzenia, :**
    obserwuje i liczę na to samo :)
    welcome-in-my-livee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie samotne walentynki przed laptopem :)
    co do pytania o obserwacje, to ja już, teraz Ty ;*
    http://everythingandnothinng.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja walentynki spedzam przed laptopem :D
    moze zaobserwujemy swoje blogi?Daj znac u mnie
    silence--of--the--mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. pytałaś o obserwację :)
    ja już obserwuję, twoja kolej :D
    www.thisisredfox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pytałaś o obserwację *.* Ja już obserwuję, teraz ty.

    http://i-am-myself-yeah.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tam nie obchodzę tego święta. :)

    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Tobie tez życzę wszystkiego najlepszego z okazji walentynek ! ;) Obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzień jak codzień :) łóżeczko lapek i herbatka <3
    starfromsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja spędziłam walentynki z przyjaciółką ♥
    Pozdrawiam, tami-taami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń