15 lutego 2014

TAG : Moje stylizacje .

Hejka  :) 

Dziasiaj piszę doścć szybko ,ponieważ idę do Anety :) Będzie troszkę inny post , jak już widać po tytule :) Pokaże wam moje proste stylizacje :) 
:)
  1. Czarna koszula , katana (moro) i spodnie  ( rurki )
  2. bluzka na ramiączkach z dodatkiem cekinów , katana (zwykła) i spodnie (rurki  niebieskie) 
  3. Koszulka zwykła , poczo (różowe) i spodnie także rurki :) 
  4. Bluza dresowa , rozdarte spodnie (rurki)
Jaka się wam najbardziej podoba :) ?
Obiecuję że jutro dodam zdjęcia i posta z wczorajszej nocki :) 
Pozdrawiam i życzę miłego dnia <3 

6 komentarzy:

  1. 1 stylizacja mi się najbardziej podoba :D
    p.s dodawaj większe zdjęcia !
    paamietnik-kingi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachęcamy do wzięcia udziału w konkursie : wercza-patrysia-sandrusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsza i ostatnia najlepsze. :)

    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne stylizacje. Jesteś bardzo ładna. Obserwujemy? Daj znać u mnie w komentarzu ;)
    paulaaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na posta i stylizacje również ciekawe! ;)
    Fajny blog^^

    Obserwujemy? Ja już obserwuję! ;)
    http://codzia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne stylizacje , ja nie jestem przekonana do poczo . Obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń