6 marca 2014

Siemaneczko ! 

Dzisiaj w szkole było nawet fajnie :) Oprócz tego że miałam sprawdzian z Biologi .. Strasznie mi odwalało .. Rano w autobusie , nawet nie wiem jak to nazwać xD Hahahha... za głośno pan wziął muzykę ;p Jutro idę na noc do mojej przyjaciółki Pauliny.F  :D Będzie tam także Aneta , na szczęście się z nią pogodziłam ! ♥
Jutro pierwszy piątek xd to znaczy że spotkanie do bierzmowania , i ksiądz będzie pytać ;d  .. ;p Dzisiaj w szkole nie było Jessy , ponieważ jest chora :(  Mam nadzieje że szybko wyzdrowieje :)  A jak wam minął dzień ? W sobotę dzień kobiet , jak myślicie ile kwiatków dostaniecie ? Pokaże się w Sobotę <3 
Pozdrawiam ! 

6 komentarzy:

  1. Ja może ewentualnie dostanę coś od taty i brata, ale nie sądzę, aby koledzy z klasy pokusili się na prezent dla dziewczyn :) Zapraszam do mnie na nowego posta ;)
    paulaaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Może dostaniemy coś w szkole, ale ja jestem chora. Mama dzisiaj kupiła mi parę rzeczy na jutro. Także cąłkiem fajnie.
    forevver-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałam Cię na moim blogu do LBA (najnowszy post)

    Zapraszam: gertrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie chłopaki w klasie rozdawali kwiaty :3

    http://aliczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny post ! :) Jestem na twoim blogu pierwszy raz ale bardzo mi się tu podoba i na pewno będę wpadać częściej. Było by mi bardzo miło gdybyś wpadła do mnie w wolnej chwili :) Zapraszam www.divoces.blogspot.com
    Jeśli Tobie też spodoba się mój blog to może wzajemna obserwacja ? :)

    Pozdrawiam i życzę wszystkiego co najlepsze z okazji Dnia Kobiet! :)

    OdpowiedzUsuń