28 kwietnia 2014

Hejka!

Ostatnio mam mało czasu , za co serdecznie przepraszam! 
Przed Świętami kupiłam sobie gitarę i uczę się grać :) 
Przez ostatni tydzień byłam u mojej siostry Gosi.. Ma dwie córki i dwóch synów .. Jedna ma na imię Monika a druga Magda .. :) Są bardzo fajne :) Dzisiaj w szkole było okey , miałam sprawdzian z fizyki .. xd O godzinie 18 miałam trening na straży , tak jestem w straży.. miałam trening ponieważ 10 maja mam zawody :) Są w straży także moje przyjaciółki :) Bardzo fajnie się bawiłyśmy :) Z moimi uczuciami nie jest zbyt dobrze , ponieważ KOCHAM pewną osobę która mnie zraniła .. zranił mnie prawie rok temu , ale jeszcze o nim pamiętam.. nawet jak chce zapomnieć to się nie da .. Zycie jest strasznie trudne ;c Mam nadzieje że u was lepiej :) Niedawno założyłam TUMBLRA..Link na dole i wszędzie indziej .. xd  zachęcam do obserwacji .. odwdzięczam się :) 
 Jak wam mija czas ? :D 













Pozdrawiam! :) 

4 komentarze:

  1. Świetny tumblr! :3 I piękne zdjęcia ;)

    Pozdrawiam ♥
    Mój blog [KLIIK]

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do mnie na konkurs ;) http://mal-go.blogspot.com/2014/04/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia!
    Powodzenia na zawodach! ;3
    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia, jak i cały blog, oby tak dalej! ;3

    zapraszam: jackdanielsky.blogspot.com
    Wspólna obserwacja? Zacznij, odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń