27 grudnia 2014

Po świętach! Nowa znajomość :)

Hejka!

Dzisiaj nie będzie notatki o Świętach. Może i lepiej, ponieważ dużo osób teraz pisze o tym samym. Nie chodzi o to, że nie będzie o tym magicznym czasie.. :) Będzie notka, oczywiście, ale w innym terminie! :) A ja chciałam Wam powiedzieć, że niedawno poznałam bardzo fajnego chłopaka, przez mojego siostrzeńca! okazało się, że gra On na perkusji i ma swój zespół! Widziałam Ich koncerty niestety tyko dwa i na YouTube .. Ale powiem szczerze, że strasznie mi się spodobało!! Na tych koncertach grają reggae. Z tego co się dowiedziałam to  nie tylko to Ich interesuje i grają też inne rodzaje muzyki! :D Nie wiem jak Wam się to spodoba, bo nie każdy musi lubić to samo, ale mi się bardzo podoba i mogę tego słuchać godzinami! *..* A jak widzę te szczere zadowolone twarze, to naprawdę mogę powiedzieć, że kochają to co robią! Nie jestem jakąś specjalistko od tego, ale jestem zadowolona z Ich występów. ! :) Zapewne nie wiecie o kim mówię, nie dziwie się, przecież jeszcze prawie nic Wam nie powiedziałam.. :) xd Dam Wam linki do koncertów! <3 mam nadzieje, że też Ci się spodoba jak grają! :) 

A to właśnie mój kochany kolega! *..*


Jego przesłodki uśmiech! :)




POZDRAWIAM! 

Linki:




Ps,Jak oglądasz to do końca! :D




20 grudnia 2014

Wigilia szkolna! Czas wolny!

                                                        Hejka! 
DZIĘKUJĘ ZA WSZYSTKIE KOMENTARZE! <3 
Wczoraj czyli dnia 19.12.2014r. miałam Wigilie klasową! Było bardzo, bardzo przyjemnie! Wiecie, to ostatnie Święta w tej szkole tak jak i z klasą :( ! Popłakałam się, a jak sobie pomyślałam, że to ostatnie Święta z osobami z którymi chodzę do klasy od zerówki to już w ogóle zaczęłam płakać! :( :* Zdałam sobie sprawę , że nawet jak się kłócimy i mamy różnego typu problemy, to i tak będę tęskniła! :( Kurczę, trudno mi będzie się z nimi rozstać! :( <3 Nasza klasowa Wigilia była bardzo przyjemna, z miłą atmosferą! :) Będzie tego brakowało! A Wy jak myślicie? Jak Wam minęła klasowa Wigilia? Szkoda tylko, że nie mogliśmy jej spędzić z naszą Wychowawczynią :( Ale ma chore dziecko i nie miała co z nim zrobić! Za to zrobiliśmy jej niespodziankę i zadzwoniliśmy do niej, aby złożyć życzenia Świąteczne! <3 mam nadzieje, że spodobały się jej! :) Podoba się Wam post? :D Dziękuję za wszystkie komentarze oraz obserwację! Odwdzięczę się! <3  

Po Wigilii! 

Wigilia, rozdawanie prezentów!


Parę dni przed, strojenie choinki i klasy! :D


POZDRAWIAM! <3

LINKI:
Tumblr: ~~~ JA ~~~
Instagram: Zapraszam! <3


9 grudnia 2014

Szkoła! Przygotowania Świąteczne! Zima!

Hejka! 
Witam Was po tygodniu ! <3 Już po całym stresie! Dziękuje za miłe komentarze! <3 Co prawda testy nie były takie trudne! :D Dzisiaj miałam bardzo fajny dzień! <3 Spędzony z przyjaciółmi! (Andrzej, Paulina, Jessica, Weronika) !! <3 Tak się wygłupiałyśmy!! <3 Aż mi tego brakowało! :( <3 Ale mam nadzieje, że będzie tak coraz częściej! :) Dostałam w tym tygodniu moją pierwszą uwagę! :( Ale to nic! Mam dziewięć pochwał! :D Jak już wiecie za dwa tygodnie są Święta! :D Ale szczerze Wam powiem, że nie czuje ich tak jak zawsze! :( :* Mam nadzieje , że Wy tak nie macie! :D Dążę do tego, że w szkole także mamy przygotowania do Świąt! Ja np. Występuje w jasełkach i w czwartek mamy próbę na której będzie Pani Dyrektor! :) Oby poszło dobrze! :D A Wy jak czujecie Święta?! ;) Macie śnieg , bo u nas nie ma :( *.* Jak Wam idą przygotowania? :) 


Dzisiaj w linkach gość specjalny! <3 
Bardzo proszę o OBSERWOWANIE! <3 

Przed testami! :D



Po testach <3 

Akcja"GÓRA GROSZA" liczymy kasę! :D



Taka tam ja! :D

A to nasza zima! :D


POZDRAWIAM!

LINKI:
TUMBLR:~~~ JA ~~~
INSTAFRAM:Kocham!
ASK.FM:Jaaa <3



1 grudnia 2014

Szkoła, Bierzmowanie.

Hejka!

Serdecznie dziękuję za wszystkie obserwacje, oraz komentarze! Przepraszam za to, że nie dodawałam notatek !!! Ale szczerze Wam powiem NE MAM JUŻ SIŁ. :( Kurczę te przygotowania na Bierzmowanie , bal i testy są strasznie męczące.. nie jest to takie proste jak myślałam :( :) Ale chyba dam radę! :D Jak tam u Was w szkole ? Może ma ktoś tak jak ja ? :o <3 





POZDRAWIAM <3