27 grudnia 2014

Po świętach! Nowa znajomość :)

Hejka!

Dzisiaj nie będzie notatki o Świętach. Może i lepiej, ponieważ dużo osób teraz pisze o tym samym. Nie chodzi o to, że nie będzie o tym magicznym czasie.. :) Będzie notka, oczywiście, ale w innym terminie! :) A ja chciałam Wam powiedzieć, że niedawno poznałam bardzo fajnego chłopaka, przez mojego siostrzeńca! okazało się, że gra On na perkusji i ma swój zespół! Widziałam Ich koncerty niestety tyko dwa i na YouTube .. Ale powiem szczerze, że strasznie mi się spodobało!! Na tych koncertach grają reggae. Z tego co się dowiedziałam to  nie tylko to Ich interesuje i grają też inne rodzaje muzyki! :D Nie wiem jak Wam się to spodoba, bo nie każdy musi lubić to samo, ale mi się bardzo podoba i mogę tego słuchać godzinami! *..* A jak widzę te szczere zadowolone twarze, to naprawdę mogę powiedzieć, że kochają to co robią! Nie jestem jakąś specjalistko od tego, ale jestem zadowolona z Ich występów. ! :) Zapewne nie wiecie o kim mówię, nie dziwie się, przecież jeszcze prawie nic Wam nie powiedziałam.. :) xd Dam Wam linki do koncertów! <3 mam nadzieje, że też Ci się spodoba jak grają! :) 

A to właśnie mój kochany kolega! *..*


Jego przesłodki uśmiech! :)




POZDRAWIAM! 

Linki:




Ps,Jak oglądasz to do końca! :D




5 komentarzy:

  1. chętnie obejrzę te koncerty Twojego nowego kolegi !
    Pozdrawiam ;)

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na nowy, krótki post ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądnęłam ;)
    Świetny jest :3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje Karolina :D
    Jeśli chcecie o mnie więcej wiedzieć oto mój profil Fejsa https://www.facebook.com/karol.parada.5
    pozdr. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie obejrzę :)

    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń