20 grudnia 2014

Wigilia szkolna! Czas wolny!

                                                        Hejka! 
DZIĘKUJĘ ZA WSZYSTKIE KOMENTARZE! <3 
Wczoraj czyli dnia 19.12.2014r. miałam Wigilie klasową! Było bardzo, bardzo przyjemnie! Wiecie, to ostatnie Święta w tej szkole tak jak i z klasą :( ! Popłakałam się, a jak sobie pomyślałam, że to ostatnie Święta z osobami z którymi chodzę do klasy od zerówki to już w ogóle zaczęłam płakać! :( :* Zdałam sobie sprawę , że nawet jak się kłócimy i mamy różnego typu problemy, to i tak będę tęskniła! :( Kurczę, trudno mi będzie się z nimi rozstać! :( <3 Nasza klasowa Wigilia była bardzo przyjemna, z miłą atmosferą! :) Będzie tego brakowało! A Wy jak myślicie? Jak Wam minęła klasowa Wigilia? Szkoda tylko, że nie mogliśmy jej spędzić z naszą Wychowawczynią :( Ale ma chore dziecko i nie miała co z nim zrobić! Za to zrobiliśmy jej niespodziankę i zadzwoniliśmy do niej, aby złożyć życzenia Świąteczne! <3 mam nadzieje, że spodobały się jej! :) Podoba się Wam post? :D Dziękuję za wszystkie komentarze oraz obserwację! Odwdzięczę się! <3  

Po Wigilii! 

Wigilia, rozdawanie prezentów!


Parę dni przed, strojenie choinki i klasy! :D


POZDRAWIAM! <3

LINKI:
Tumblr: ~~~ JA ~~~
Instagram: Zapraszam! <3


8 komentarzy:

  1. Ja na swojej ostatniej Wigilijce z klasą z podst też płakałam i za rok na ostatniej z klasą z gimnazjum też napewno będę ;/

    hope-for-dreams.blogspot.com- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już obserwuję, liczę na rewanż :)
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też miałam klasową wigilię i bardzo się cieszę,że to już ostatnia haha :(
    Ja już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja już obserwuję i czekam na uczciwy rewanż :)
    -> deathbeds19.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też była ostatnia wigilia klasowa z moją klasą, ale tęsknić za nimi nie będę haha ;p
    positivelikeedith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja wigilia też była ostatnią wigilią z moją klasą ;/ Szkoda, będę za nimi tęsknić :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na nowy post z wigilii klasowej ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. moja wigilia rownież byla ostatnia niestety, szkoda że to tak szybko zleciało :)

    Zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jak skomentujesz lub zaobserwujesz jak ci się spodoba :)
    http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń