17 stycznia 2015

Szkoła, Sylwester, Łyżwy, Sugar Skull, Chora itp..

  Hejka! 
Dawno mnie nie było, ponieważ byłam chora! :/ Wiec wiecie co robiłam przez tyle czasu.. Coś tam może się zdarzyło, bo sylwester.. No i właśnie chciałam wstawić zdjęcia i zrobić posta, ale zachorowałam.. :c wiec teraz wszystko w jednym. To krótka notatka i jest ona bardzo późno, ale jest! :) I do dam zdjęcia jak się malowałam, szczerze strasznie mi się nudziło.. :/ bez szkoły i cały czas w łóżku.. :c No to tak dla przypomnienia 29 stycznia mam bal gimnazjalny i tez będę robiła osobny wpis :) Chociaż trochę głupio sie stało, ponieważ tego samego dnia ma urodziny mój chłopak.. ;/ *..* Dzisiaj byłam na urodzinach u brata a jutro jadę do siostry. :) Dam dużooo zdjęć, z sesji zimowej, z urodzin, sylwestra, ćwiczeń i dużo innych :) Mam nadzieje, że post się spodoba :* W opisach będą linki :) Dziękuje za wszystkie komentarze, a Wam jak miał ten czas? :D
♥ LINKI ♥
Jasełka w domach dla ludzi starszych oraz chorych :)

Łyżwy z Jessą :D


 Sesja zimowa :D

Efekty nudy czyli: Sugar Skull :D


Ćwiczenia :D


Na urodzinkach z Julką :D

Sylwester z  Jessą <3

Chora, znudzona, szkoła itp :P

Dzięki Wielkie!
POZDRAWIAM

Zapraszam:

Tumblr:~~~ JA ~~~












19 komentarzy:

  1. Dobrze, że już wyzdrowiałaś :) Ten makijaż Sugar Skull wygląda ślicznie *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super mixy ! ;)
    Widac, ze ten czas uplynal ci pod znakiem dobrej zabawy ;)

    Zapraszam: gertrama.blogspot.com
    do wygrania post promujacy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, obserowwałyśmy się wcześniej (rosewithcherry-różowy avatar) ale mój blog usunęła dziewczyna, która robiła mi design. Masz ochotę na ponowną obserwację na moim nowym blogu? Zacznij i daj znać u mnie, abym mogła się odwdzięczyć. www.similarose.blogspot.com-kliknij

    OdpowiedzUsuń
  4. ŁAdne zdjęcia.


    Obserwuję, teraz Twoja kolej.
    talliablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny makijaż na sugar skull!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia :)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny post.
    Śliczne zdjęcia. ;)
    http://oliviejulie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w tym roku nie byłam jeszcze na łyżwach ;) fajne zdjęcia ;)
    Jtere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. masz piękny brzuszek!<3
    obserwuje i licze na rew haha swietny blog:*

    http://nickyjxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Też od jakiegoś czasu ćwiczę,u mnie na blogu nawet przepis na zdrowe muesli z owocami-może cię zaciekawi :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Sugar Skull Ci bardzo fajnie wyszła :)

    x
    http://karloseek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. makijaż sugar skull - cudo :D poza tym masz świetną figurę ;)
    Zaobserwowałam, miło by było gdybyś sie odwdzięczyła <3
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, najnowszy post z kosmetycznymi ulubieńcami ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne zdjęcia i blog!
    Zapraszam do siebie http://suzi-bloog.blogspot.com/
    Zaobserwuj na pewno się odwdzięczę!

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz fascynującego bloga! Będę zaglądała, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/01/i-feel-older.html zapraszam serdecznie na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne .

    OdpowiedzUsuń
  15. genialny post ♥
    zapraszam cieplutko do mnie :)
    http://flemour.blogspot.com/2015/01/sheinside.html

    może obserwacja za obserwację? zacznij a na pewno się odwdzięczę :)

    +jeśli masz chwilę byłabym bardzo wdzięczna jeśli klikniesz w linki pod ubraniami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mega fajnie się umalowałaś ♥♥♥
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń