2 lutego 2015

BAL GIMNAZJALNY!

Hejka, dzisiaj post o moim balu gimnazjalnym!
To był mój drugi taki bal w życiu (nie licząc imprez).. I szczerze powiem, że był on naprawdę super! 
Oczywiście na początku tańczyliśmy poloneza, ja tańczyłam z kolegą z klasy, ma na imię Kuba, bardzo dobrze mi się z nim tańczyło! Po polonezie było dużoo zdjęć.. klasowych, osobnych, w parach i wiele innych! Po sesji zaczęła się tak zwana dyskoteka.. Bawiłam się zarówno z przyjaciółkami jak i z kolegami ! :D Nie zapomnę tego do końca życia!! :D Delikatnie mówiąc było zajeb**cie!! <3 Chciałabym jeszcze raz to przeżyć!! Przed balem było dużo prób, zwalniania się z lekcji, strojenie auli.. :D w dzień balu prawie wszystkie osoby z klas trzecich zwalniały się z lekcji, ponieważ wizyta u fryzjera, makijaż, paznokcie .. Bynajmniej w moim przypadku :) Czas na zdjęcia! :) Mam nadzieje, że Wam się podoba :)
Dziękuję za wszystkie komentarze, odwdzięczę się! A teraz mam ferie i myślę, że miłoo je spędzę *..* A Wam jak mija początek nowego roku? :)  

Klasowe *..*


 Oliwia, Szymon, Zuzia i Ja :D

 Zuzia, Ja, Ola, Paulina, Jessica, Paulina <3 

Sławek, Paulina, Ja, Kuba *..*

 Agnieszka, Ola, Paulina, Jessica, Marcelina, Martyna Karolina, Ja <3 

Ja i Kuba *..*

Zuzia, Ola, Jessica, Paulina, Ja, Karolina <3

Ja i Jessa <3

 Tańczymy *..*

Tutaj też :) (jacy zdenerwowani)

 Ja, Filip, Paulina, Dawid, Jessica, Ola :D

Klasowe 2 :D

 Ja i Jessa *..*

 Jessa i Damian :)
Ja i Kuba :D
  
Pierwsze zaczęłyśmy tańczyć <3 


POZDRAWIAM!



Tumblr: ~~~ JA ~~~
Fanpage Karola: Karol"Pajda"Parada

6 komentarzy:

  1. Ale piękna sukienka <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądałaś, ja swój bal miałam rok temu i równiez było świetnie :)

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post :)
    *Jesteś nominowana do Libster Blog Award*
    (szczegóły tutaj: http://the-fly-photography.blogspot.com/2015/02/na-poczatku-bardzo-dziekuje-za.html)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pięknie wyglądaliscie :))

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bal był udany wiadc po zdjęciach :) :)

    moze obs za obs daj znac
    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń