17 marca 2015

Moje Stylizacje!

Hejcia!
Nie było mnie miesiąc z tego powodu, że miałam wypadek samochodowy :C Nic specjalnego, ale szpital itp.. Ogólnie jest teraz super! :D Dziękuje za wszystkie komentarze, zostawiajcie wasze linki, aby było mi łatwiej się odwdzięczać :D <3 
Dzisiaj notatka o moich trzech stylizacjach :) Nie będzie ona długa, ponieważ robię ja na szybkiego :D A więc przejdźmy do rzeczy! :D


Stylizacja nr. 1
*Koszula w kratkę
*legginsy czarne
*kurtka czarna ze skóry
 Stylizacja nr. 2
*Bluzka biała z nadrukiem "Sinsay 06"
*legginsy z nadrukiem marihuany 
*bluza Lechii 
*czarna kurtka ze skóry

 Stylizacja nr. 3 
*Bluzka szara
*legginsy czarne 
*kurtka czarna ze skóry


POZDRAWIAM! 



3 komentarze:

  1. Śliczne stylizacje!


    talliablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacje super <33 Lubię tu zaglądać Kiedy kolejna notka ?
    SERDECZNIE ZAPRASZAM JUŻ JEST !! NOWIUTEŃKI POST,TYLKO CZEKA NA TWOJE PRZECZYTANIE :))
    nicole-500.blogspot.com
    nicole-500.blogspot.com
    nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że Ci nic nie jest. Druga stylizacja najbardziej w moim stylu ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń